استاندار کرمان:

سیره شهید قاسم سلیمانی انعکاسی از گفتمان رهبری است

۱۳۹۹/۱۰/۱۳ - ۱۱:۱۱:۴۸
کد خبر: ۱۱۱۳۶۵۲
سیره شهید قاسم سلیمانی انعکاسی از گفتمان رهبری است
استاندار کرمان گفت: سیره و رفتار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی انعکاسی از گفتمان مورد نظر رهبر معظم انقلاب است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ علی زینی‌وند در نشست مشترک نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان و تعدادی از مدیران با آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور در محل دفتر امام جمعه کرمان عنوان کرد: پس از شهادت سردار سلیمانی دوره جدید و زایش مجددی در نوسازی برخی گفتمان‌های جمهوری اسلامی ایجاد شد که در این میان استان کرمان به عنوان زادگاه این سردار بزرگ جبهه مقاومت، مسئولیت سنگینی را بر عهده دارد.

وی به شکل‌گیری مکتب سلیمانی و اقدامات صورت گرفته در تبیین این گفتمان پرداخت و افزود: سیره و رفتار سپهبد شهید قاسم سلیمانی انعکاسی از گفتمان مورد نظر رهبری است و در سخنرانی‌های ایشان غیر از فراگیری همگرایی و وحدت میان مسلمانان و جامعه چیزی نمی‌بینید.

استاندار کرمان به شکل‌گیری اقدامات موثر فرهنگی در جنوب شرق کشور پرداخت و بیان کرد: کارهای جدیدی در این حوزه اجرا شده که می‌تواند چتر فراگیری در تبیین و تقویت هویت ایرانی، اسلامی، انقلابی ما باشد.

زینی‌وند، هماهنگی و همراهی میان نماینده ولی‌فقیه در استان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و شورای تامین را مورد اشاره قرار داد و افزود: در لحظه لحظه مسئولیت خودمان باید در راستای اعتلای نظام اسلامی و توسعه کشور گام برداریم.

نظر شما