پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان به مناسبت سالروز شهادت مدیرکل شهید آموزش و پرورش استان حاج شیخ علی ایرانمنش

۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۰۷:۳۵:۴۵
کد خبر: ۱۱۳۷۹۸۰
پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان به مناسبت سالروز شهادت مدیرکل شهید آموزش و پرورش استان حاج شیخ علی ایرانمنش
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با صدور پیامی ۲۷ بهمن ماه سالروز شهادت شهید حاج شیخ علی ایرانمنش مدیرکل شهید آموزش و پرورش استان کرمان را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ متن پیام احمد اسکندری‌نسب به شرح زیر است:

باسمه تعالی

"یاد شهدا باید همیشه در فضای جامعه زنده باشد". مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

چه زیباست ! عاشق بی قرار وصل یار و جرعه نوش جام دلدادگی بودن، زیباترین غزل شرافت، پایمردی و شجاعت سرودن و ماندگار ترین جلوه های ایثار و از خودگذشتگی ترسیم نمودن. آنگاه در تاریکی کوره راهها نوید بخش خورشید شدن و در کویر دل ها، گل یقین را پرورش دادن .

 27 بهمن ماه، یاد آور عروج عاشقانه بزرگ مردی از سلاله سروقامتان و پاکان، مدیرکل شهید آموزش و پرورش استان، حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ علی ایرانمنش است که در بی تعلق ترین ثانیه های زندگی، شهادتین را بر زبان جاری نمود و با چهره ای گلگون  در مظهر الهی حاضر شد . چه باشکوه به درک بهار طراوت و شادابی دعوتمان نمود. یاد او همواره بر تارک تاریخ نظام تعلیم و تربیت استان تابناک است .

سزاست رشادت ها، مجاهدت ها و از خود گذشتگی های شهیدان والامقام را در پاسداشت و نهادینه نمودن ارزش های والای اسلامی، در تار و پودی از عشق، به قداست نور و کرامت نگاشت تا اذهان معلمان امروز و فردا و آینده سازان ایران اسلامی با فرهنگ غنی ایثار و شهادت، الفتی عمیق گیرند.

ضمن ادای احترام به روح پاک و مقدس این شهید والامقام، یار دیرینش شهید نصرالله خاندانی و گرامیداشت یاد و خاطره همسر وفادارشان مرحومه مغفوره حاجیه خانم دانایی، یک بار دیگر با خون پاک شهیدان والامقام میثاق می بندیم تا همواره رهرو راهشان و حافظ پیامشان باشیم. نکند جا بمانیم از این کاروان عشق ...

شهید حجت الاسلام علی ایرانمنش مدیرکل شهید آموزش و پرورش استان کرمان روز بیست و هفتم بهمن ماه سال 1365 مقابل درب منزل در حالی که قصد سخنرانی در جمع رزمندگان پادگان قدس اعزامی به جبهه های جنگ را داشت به همراه همکار خود شهید نصرالله خاندانی توسط منافقان بر اثر گلوله های پی درپی به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

 

احمد اسکندری نسب

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز