معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان:

وضعیت شهرهای قرمز استان در حال تشدید است / تکذیب خبر فوق قرمز و سیاه شدن برخی شهرستان های استان

۱۴۰۰/۰۱/۳۰ - ۰۸:۳۰:۳۰
کد خبر: ۱۱۶۷۱۸۳
وضعیت شهرهای قرمز استان در حال تشدید است / تکذیب خبر فوق قرمز و سیاه شدن برخی شهرستان های استان
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: وضعیت شهرهای قرمز استان در حال تشدید است که بر نابسامانی رعایت شیوه نامه های بهداشتی دلالت دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ محمدصادق بصیری در حاشیه هفتاد و یکمین جلسه ستاد پیگیری و مقابله با کرونا در استان کرمان در جمع خبرنگاران به وضعیت قرمز هشت شهرستان کرمان، بافت، بردسیر، رفسنجان، زرند، سیرجان، شهربابک و کوهبنان در آخرین رنگ بندی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اشاره داشت و عنوان کرد: ۶ شهرستان انار، بم، جیرفت، رودبار جنوب، منوجان و نرماشیر در وضعیت نارنجی و ۹ شهرستان دیگر استان در وضعیت زرد قرار دارند.

وی با تکذیب خبر فوق قرمز و سیاه شدن برخی شهرستان های استان گفت: وضعیت شهرهای قرمز استان نیز در حال تشدید است که بر نابسامانی رعایت شیوه نامه های بهداشتی دلالت دارد.

جانشین استاندار در ستاد استانی مقابله با کرونا ادامه داد: طبق بررسی های صورت گرفته میانگین رعایت پروتکلها ۸۰ درصد است که با توجه به حاد بودن شرایط باید بیش از ۹۰ درصد در حوزه ادارات، اصناف و غیره باشد.

بصیری تاکید کرد: مدیران ادارات علاوه بر اینکه باید بر رعایت پروتکلها در مجموعه خود نظارت داشته باشند، ضوابط و مصوبات ستاد استانی از جمله دورکاری را باید اعمال کنند.

وی همچنین به مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا جهت هماهنگی با پلیس راهور مبنی عدم درج جریمه ممنوعیت تردد شبانه برای مراجعان ساعات پایانی شب جهت اهدای خون اشاره کرد و گفت: پلاک این افراد و همچنین کارکنان انتقال خون در ساعات منع تردد شبانه در محل کار خود به پلیس راهور داده می شود تا از جریمه برای آنها پرهیز شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با اشاره به تاکید استاندار به فرمانداران برای تصمیمات اقتضایی برای تشدید محدودیت‌ها ابراز داشت: تسهیلاتی برای گروه های شغلی که در این ایام تعطیل هستند در ستاد ملی مطرح شده که به محض ابلاغ دستورالعمل از طریق کمیته اقتصادی اجرایی خواهد شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز