معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان:

فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی با تصدی گری دولتی میانه‌ای ندارد

۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۳:۱۹:۳۷
کد خبر: ۱۱۶۷۹۹۱
فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی با تصدی گری دولتی میانه‌ای ندارد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان گفت: فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی با تصدی گری دولتی میانه ای ندارد و مردم باید جلودار و پیشروی این فعالیت ها باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ محمد صادق بصیری در بازدید از خانه تشکل های مردم نهاد کرمان(سمن سرا) با اشاره به تکمیل، تجهیز و مراحل پایانی شکل گیری این ساختمان با ابراز امیدواری از استقرار سمن‌های کرمان در این ساختمان و فعالیت تشکل‌های مردم نهاد و ارتباط گیری نزدیک تر این مجموعه ها با یکدیگر بیان کرد: باید برنامه های مدون شورای این مجموعه و تدوین اساس نامه شورا و سایر برنامه های این نهاد به سرعت عملیاتی گردد.

وی با تاکید بر اینکه این مرکز باید محل رفت و آمد تمامی سمن‌ها باشد، افزود: نمایندگان سمن های فعال باید در این سمن سرا فعالیت داشته باشند.

برپایه این گزارش؛ خانه تشکل های مردم نهاد(سمن سرا) محل گفتمان، گفت‌وگو، جلسه و ارائه عملکرد تشکل های مردم نهادی است که در حوزه‌های مختلف از جمله علمی، پژوهشی، فرهنگی، اجتماعی، خیریه، آسیب های اجتماعی، دفاع مقدس و ... فعالیت دارند و قرار است نمایندگان این تشکل ها پس از گروه‌بندی در این خانه مستقر و به فعالیت بپردازند.

 در حال حاضر در استان کرمان بیش از 600 تشکل مردم نهاد فعال وجود دارد که حدود نیمی از این تعداد در مرکز استان در حال فعالیت بوده و عموما از استانداری کرمان، فرمانداری کرمان، اداره کل ورزش و جوانان، بهزیستی و پلیس اطلاعات ناجا مجوز فعالیت دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز