فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی:

بسیج، الگوی واقعی برای پیشرفت در گام دوم انقلاب است

۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۰:۰۴:۳۲
کد خبر: ۱۲۴۷۷۲۲
بسیج، الگوی واقعی برای پیشرفت در گام دوم انقلاب است
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: توانمندسازی، خودکفایی و حمایت از برنامه و طرح‌های نخبگان اولویت مهم بسیج در گام دوم انقلاب است و شوراهای اندیشه‌ورز اقدامات هدفمند در این راستا دارند.

به گزارش برنا هز اراک ، سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه شهرستان خنداب، افزود: بسیج، الگوی واقعی برای پیشرفت در گام دوم انقلاب است که باید از این ظرفیت بیشترین بهره‌ را گرفت.

وی تاکید کرد: موفقیت‌های بسیج نشان داده که این نهاد مردمی برای پیشرفت کشور در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، علمی، فناوری و خدماتی برنامه‌محور است و در این مسیر هدفمند عمل می‌کند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی یکی از موفقیت‌های بسیج را جذب جوانان با استعداد و نخبگان عنوان کرد و گفت: این نهاد مردمی به جایگاهی امن و مطمئن برای جوانان و اقشار مردم تبدیل شده که می‌تواند استعدادهای خود را به شکوفایی برسانند.

سردار کریمی اظهار داشت: مهمترین دستاورد بسیج در گام نخست، ایجاد اعتماد به نفس ملی و خودباوری است، بنابراین می‌توان گفت مردم با فرهنگ و روحیه بسیجی به پیشرفت‌های بزرگی رسیدند و می‌طلبد در گام دوم انقلاب، بهره‌گیری از فرهنگ و تفکر بسیج برجسته شود.

وی ادامه داد: بسیج در اوج تحریم و فشار دشمنان نشان داد که چنانچه اعتماد به نصرت الهی باشد امکان بهره‌مندی از  تمامی ظرفیت‌ها وجود دارد و هیچ مانعی برای پیشرفت کشور نیست.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: از مهمترین دلایل موفقیت سپاه و بسیج در موفقیت‌ها رابطه مستحکم این نهاد انقلابی با بدنه مردم است که باید روز به روز تقویت شود و به همین دلیل دشمن دنبال ضربه زدن به اعتماد عمومی مردم نسبت به نهاد انقلابی، ولایی و مردمی سپاه از طریق فضای مجازی است که در این خصوص باید هوشمندانه عمل شود.

سردار کریمی تصریح کرد: یکی از ضرورت های مهم امروز تبیین دستاوردهای بسیج در حوزه مختلف است و باید اذعان داشت که مسئولیت‌ها در نظام اسلامی فرصتی گرانسنگ در راستای خدمت بی منت به مردم و تحقق اهداف نظام اسلامی است که باید آن را مغتنم شمرد. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز