آخرین آمار مبتلا به کرونا در اصفهان/ ۸۷ مورد جدید مبتلا به کرونا شناسایی شدند

۱۳۹۹/۰۲/۲۱ - ۱۹:۱۲:۵۹
کد خبر: ۱۰۰۰۳۶۲
اکنون درمجموع تعداد ۴۹۲ نفر از بیماران کووید ۱۹ را در بیمارستان‌ها های استان اصفهان به جز شهرستان‌های کاشان و آران و بید گل تحت مراقبت و دریافت خدمات داریم و متأسفانه از این تعداد ۱۴۱ نفر به نسبت وضعیت جسمی وخیم‌تری را دارند و این تعداد بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ آرش نجیمی با اشاره به آمار بیماران جدید مبتلایان به ویروس کرونا در طی ۲۴ ساعت گذشته، اظهار کرد: تعداد ۸۷ مورد بیمار جدید از افراد مشکوک به کرونا ویروس به جز شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل با علائم بالینی در بیمارستان‌ها بستری شدند.

وی با بیان اینکه در همین زمان خوشبختانه تعداد ۶۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ که در مراکز درمانی و بیمارستان ۲۲ شهرستان استان تحت مراقبت بودند با بهتر شدن وضعیت عمومی بیماری ترخیص شدند و باید دوره قرنطینه را در منزل تا بهبودی کامل طی کنند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، تصریح کرد: اکنون درمجموع تعداد ۴۹۲ نفر از بیماران کووید ۱۹ را در بیمارستان‌ها های استان اصفهان به جز شهرستان‌های کاشان و آران و بید گل تحت مراقبت و دریافت خدمات داریم و متأسفانه از این تعداد ۱۴۱ نفر به نسبت وضعیت جسمی وخیم‌تری را دارند و این تعداد بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند.

نجیمی اظهار کرد: امیدوارم با با همیاری همه شهروندان هر روز شاهد کاهش موارد ابتلاء و مرتفع شدن بیماری کووید ۱۹ در استان اصفهان باشیم و ضروری است همشهریان ترددهای غیر ضروری خودداری کنند و با رعایت مواردی بهداشتی بتوانیم از این شرایط بحرانی خارج شویم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز