علیرضا دبیر:

سالن جهانبخت به مرکز قهرمانی کشتی تبدیل خواهد شد

۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۰۹:۲۲:۴۲
کد خبر: ۱۰۴۵۶۴۲
سالن جهانبخت به مرکز قهرمانی کشتی تبدیل خواهد شد
رییس فدراسیون کشتی گفت: سالن جهانبخت به مرکز قهرمانی کشتی کشور تبدیل خواهد شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ علیرضادبیر، رییس فدراسیون کشتی در مراسم بازگشایی سالن توفیق جهانبخت گفت: به دلیل شرایط کرونا از افراد زیادی برای حضور در این مراسم دعوت نکردیم. اینجا شناسنامه و قباله کشتی است و همه بزرگان کشتی یا اینجا تمرین کردن یا تمرین دادند. منصور برزگر سرمربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد همیشه اینجا بود و خود محمد بنا بعد از آنکه از سوی محمدرضا طالقانی سرمربی تیم ملی شد اینجا تبدیل به محمد بنا شد.

او ادامه داد:  روز اولی که به  فدراسیون آمدم و خانه کشتی مجموعه ورزشی آزادی تهران را دیدم، از ملی پوشان نوجوانان عذرخواهی کردم چون شرایط اصلا خوب نبود.

دبیر خاطرنشان کرد: بی تدبیری طی 10 تا 12 سال در سالن جهانبخت رخ داده به طوری  که صفحه صخره نوردی را دقیقا پشت پنجره های سالن گذاشتند و شرایط بدی از لحاظ تهویه هوای سالن به وجود آورده بود. با این وجود قول دادن که 31 شهریور صفحه صخره نوردی را بردارند. از معاون وزیر و رییس کمیته ملی المپیک می‌خواهیم که پیگیری کنند این کار زودتر انجام شود.

او از تبدیل سالن توفیق جهانبخت به مرکز قهرمانی خبر داد و یادآور شد: این سالن به دلیل استقرار در مرکز شهر موقعیت بسیار خوبی دارد و قرار است روزهای فرد تیم ملی کشتی فرنگی و روزهای زوج تیم کشتی آزاد اینجا تمرین کنند و البته قرار است ساعتی را برای تمرین پیشکسوتان اختصاص یابد.

دبیر با قدردانی از رییس کمیته ملی المپیک و علی نژاد معاون وزیر ورزش از کشتی گفت: در سالن عکس افتخار آفرینان المپیکی کشتی و تعدادی از قهرمانان کشتی که به رحمت خدا رفتند در اینجا نصب شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز